2019. dec 01.

Karácsonyi készülődés

írta: creativeandhomework
Karácsonyi készülődés

 vasar.jpg

 Ismét december van. Advent, a karácsonyi készülődés az ünnepi hangulat és a totális megőrülés időszaka. Az adventi időszakról a karácsonyi vásárok, a gyertyagyújtás, a kivlágított utcák, kirakatok, a beigli, a forralt bor, a mindenhonnan felcsendülő karácsonyi zenék jutnak eszünkbe.ajandek.jpg

A teendőink listáján viszont fontos szerepet tölt be az ajándékvásárlás is, ami nem kis stresszt tud okozni. Sorra vesszük rokonainkat, szeretteinket, barátainkat és eltünődünk, hogy vajon kinek milyen ajándékkal tudnánk meglepetést, örömet szerezni.

Én is hasonló okokból ültem gép elé és kezdtem ötletek után kutatni, mikor rábukkantam a Cosmopolitan oldalán 10 kérdésre, amely segítséget nyújthat az ajándékok kiválasztásában. Ezt a kérdéssort szeretném veletek megosztani, hogy ne stresszként, hanem élményként élhessük meg az ajándékozás, az ünnepek örömét.

A teljes cikk itt  olvasható.

1. Van 24 órád, hogy azt csinálj, amit csak akarsz. Bármit. Mit tennél?

2. Fejezd be a mondatot: Én vagyok a világon a legjobb...

3. Idén karácsonykor úgy döntesz, mindenedet elajándékozod, kivéve 3 dolgot. Mik azok?

4. Mi az, amit bármikor és akárhányszor el tudnál olvasni vagy meg tudnád nézni anélkül, hogy megunnád?

5. Van olyan tárgyad, amit még soha nem használtál? Mi az és miért?

6. Mi az, amit mások feltételeznek rólad, miközben nem vagy olyan?

7. Ki a legjobb ajándékozó és szerinted miért?

8. Utoljára mikor tett érted valami szép gesztust?

9. Mi a legjobb ajándék, amit valaha is adtál valakinek?

10. Mit vársz a következő évtől?

Ha nem is teszed fel mindegyiket, biztosan találsz köztük olyat, amivel kiválthatod a "Mit szeretnél kapni?" kérdést. Így megmaradhat a meglepetés.

hangulat.jpg

Kellemes ünnepeket és boldog karácsonyt kívánok!

 

Szólj hozzá